Reklamasjon
Vi i Optiglass er opptatt av kvalitet og kundetilfredshet. Dersom du opplever feil eller mangler ved våre leveranser, ber vi deg lese gjennom våre reklamasjonsbetingelser før du sender inn en henvendelse.
Viktig informasjon
Viktig informasjon før du sender inn reklamasjon:
- Reklamasjonsfrist:
Reklamasjoner må meldes innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget, og senest innen to år etter leveranse, i henhold til forbrukerkjøpsloven. - Dokumentasjon:
Vennligst legg ved bilder og en detaljert beskrivelse av problemet for å sikre en rask og effektiv behandling. - Unntak:
Skader som skyldes feil bruk, ytre påvirkninger eller manglende vedlikehold dekkes ikke av reklamasjonsretten.
Vi forbeholder oss retten til å vurdere om reklamasjonen er berettiget før eventuell utbedring eller erstatning.
Kontaktskjema
Vennligst fyll ut skjemaet nedenfor for å sende inn din reklamasjon. Vi vil behandle din henvendelse så snart som mulig.